Serviciile noastre

Personalizam serviciile si oferta in functie de nevoile fiecarei Asociatii de proprietari.

Firma Servicii administrare imobile si blocuri in Bucuresti

Administrare financiara

Simplu si de incredere: aplicatie online, contabilitate in partida simpla.

Casierie

Servicii profesionale de incasarea a cotelor de intretinere

Administrare Tehnica

Verificarea periodica a dotarilor, anexelor si spatiilor comune 

Alte servicii incluse

Somatii de plata, elaborare procese verbale, anunturi si asistenta specializata

Aplicatie Online

 

✔️ ofera posibilitatea vizualizarii listei de intretinere si rapoartelor lunare, a obligatiilor de plata, situatia financiara a asociatiei (solduri fonduri, datorii asociatie / proprietari s.a.), documentele juridice si justificative ale cotelor de intretinere

 

✔️ comunicari e-mail / posibilitate conectare cu reteaua de socializare Facebook pentru vizualizarea notificarilor (cu privire la mesaje proprietari, zi de incasare, perioada citire indecsi s.a.) ;

 

✔️ mesaje transmise automat pe e-mail-ul proprietarului cu nota de plata explicative lunara / informatii cu privire la modalitatile de plata – casierie, informatii bancare

 

✔️ plata online

 

✔️ posibilitate introducere indecsi apometre

 

✔️ forum discutii proprietari si contact on-line administrator

Contabilitate in partida simpla

(conform legii 196/2018)

✔️ intocmirea listelor de intretinere

✔️ intocmirea registrului jurnal, registrelor pentru evident fondurilor (rulment, reparatii, speciale – imbunatatire confort s.a., penalizari etc) precum si oricaror alte documente specifice conform legislatiei in vigoare

✔️ colectare facturi si plati catre furnizori

✔️ intocmirea statelor de plata, depunerea declaratiilor aferente personalului remunerat

✔️ depunerea declaratiilor fiscale

✔️ obtinerea si procesarea extraselor de cont

Alte servicii incluse

 

✔️ intocmirea somatiilor de plata restantieri

✔️ asistenta in elaborarea:
 –  proceselor verbale si deciziilor Comitetului Executiv

 – anunturilor catre membrii Asociatiei

 –  bugetului anual de venituri si cheltuieli

De ce sa ne alegeti pe noi?

O firma de incredere, capabila prin dimensiune si experienta, sa ofere toata gama de servicii de administrare tehnica si financiar-contabila.

Transparenta si dialog continuu pentru o administrare corecta

Va oferim solutii moderne, inclusiv aplicatie online

Ne adaptam in functie de necesitatile Asociatiei de Proprietari

Experienta ne recomanda, peste 2000 de apartamente in portofoliu

Doriti sa colaboram?

Va vom contacta în cel mai scurt timp posibil. Sunati la 0724 290 515 sau

advanced-floating-content-close-btn